vineri, 8 aprilie 2011

Runaway..

Noapte
O noapte bezmetica
În care furtuna
A strigat si-a plâns,
O noapte fara luna,
Fara nicio stea,
Fara privirea ta…

Doar sloiuri reci
De valuri moarte
Grabindu-se la mal
Salbatice si seci...

Întors pe dos
Sufletul meu
Nu suferea frumos.

Asteptând, crezând ca vii,
Sperând ca fulgerul
Te va gasi
Macar pâna în zori de zi...

Bezmetica noapte!
Fotografii
Privesc fotografii
Si retraiesc secunda
În care timpul s-a oprit
În vesnicii.

Momente din trecut,
Eternitati,
Pe care le-am pierdut
În nestiut…

…cu fiinte care-au fost
Si nu mai sunt...
Cu fericiri pe care le-am uitat de mult…

Fotografii, privesc fotografii
Iar zâmbetul de-atunci îmi sterge lacrima
Ce-a încoltit la margine de gând...

Si-mi reaprinde dorul de a-i regasi pe toti
Pe care i-am pierdut…
Fotografii…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu