marți, 12 iulie 2011

Uhm, m-am intors !
Ce-i drept nu am mai scris demult.. Nici macar nu am mai intrat pe blog, sa vad ce si acum,pana acum o ora, cand am mai descoperit cateva bloguri , cateva sentimente ascunse , si caaam atat.
Am trecut prin atatea in perioada asta , si wow , tot nu imi vine sa cred ca asa de brusc.
Totul imi merge bine, sunt fericita [cred] , ma distrez cu prietenii , rad si ma prostesc cu tata.. [imi era dor de el.. nu l-am mai vazut de foarte mult timp, si dupa atataaa timp azi ma duc la el ! Abia astept sa il vad, si sa imi vad si sora ]
Asa.. Am fost la B`ESTFEST !! A fost genial ! La Pendulum m-am deslantuit, dupa am stat linistita la un dnb lesinat ..
Evident am dat-o si in bara.. ca de fiecare data. Am avut super norocul sa raman singura la presei,fara bani indeajuns de taxi , la ora 2 noaptea . Am sunat cateva persoane , in cele din urma un vechi prieten a venit si m-a luat, timpul in care l-am asteptat am inceput sa glumesc cu politistii de acolo si sa dansez un dnb in statie. Lumea ar fi crezut ca sunt nebuna ! Ce-i drept nu mi-a venit sa cred ca cel care mi-a sarit in ajutor cand am avut nevoie a fost un amic cu care nu mai vorbisem de luuuuni intregi . Asta inseamna prieten adevarat ! Sa aibe sentimente pentru tine ,chiar daca nu v-ati mai vazut.
Incep sa abereeez si sa povestesc prea multe, mai bine trec la lucruri mai interesanteee.
A, si  Teo, tot pun eu o poza cu tinee cand te strambi ! Te pupicesc , si imi cer scuze ca nu am mai venit la Bon Jovi ,desi ii ador.