miercuri, 22 decembrie 2010

Gand.

Sa ma gandesc mai bine la ce am realizat pana acum in viata mea. Cred ca sunt destule. Si totusi,vine Craciunul. Cadouri,sentimente puternice,familie,prieteni si persoana iubita.
Desi nu am spiritul sarbatorilor in mine si nu am stiut niciodata sa imi petrec timpul cu familia,anul acesta vreau sa fie ceva diferit . Vreau sa ma impart pentru fiecare.
Vreau sa stau cu prietenii, adevaratii prieteni. Vreau sa stau cu acei amici pentru a le arata ca sunt mai mult decat par. Vreau sa stau cu mama.. sa ma apropi de ea ,sa ii spun cat de mult o iubesc desi nu ii arat asta niciodata. Vreau sa stau cu tata,si cu sora mea vitrega ,sa o vad cum incearca sa faca primii pasi si cum zambeste cand ma vede. Vreau sa iubesc si sa ofer sansa celor care au stat in umbra mea numai ca sa ma priveasca.
Cam multe idealuri,si nici nu cred ca le-as face fata deoarece sunt poate mult prea indiferenta.
Mie nu imi pasa daca maine cineva nu isi indeplineste o dorinta,dar in schimb imi pasa daca acesta sufera din cauza cuiva.
Vreau sa fiu aproape de acele persoane care mi-au dovedit de multe ori ca sunt cu adevarat niste oameni deosebiti.
Vreau sa stau cu persoanele care m-au facut sa sufar,numai ca sa le arat ca spre suferinta daruita ,un zambet larg este pe buzele mele.
Vreau sa iert greselile multora si in acelasi timp sa ma iert pe mine. Sa imi iert gandurile care ma fac sa ma comport urat cu oamenii din jurul meu fara sa imi pese ca ii ranesc. Sa imi iert prostiile facute involuntar sau intentionat..
Sunt mai puternica. Sunt altcineva.
M-am schimbat poate mult prea mult si nu realizez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu