miercuri, 2 aprilie 2014

Always in my heart and mind.


A mai trecut o lună de când te-am pierdut, încă aştept să apari şi să zici că a fost o glumă proastă.
Un an. Un an de durere, tristeţe, dor infinit şi aşteptare. Un an de când aştept să te pot suna să îţi spun tot ce am de zis.. 
Un an de când aştept să fii aici, să îmi dai sfaturi, să îmi spui ce să fac când totul pare că merge prost în preajma mea. 
Un an de când trebuie să mă mulţumesc cu nişte vise.
Un an de când aştept să te aud din nou.. 
Un an de când sunt nevoită să mă obişnuiesc cu absenţa ta.
Un an de când sunt singură în staţie.
Un an de când te caut printre toţi oamenii, în speranţa că te găsesc.
Un an de când încerc să îmi amintesc de tine aşa cum erai.
Un an de când nu ţi-am mai văzut zâmbetul.
Un an de când nu te-am mai auzit râzând.
Un an de când îţi aduc flori şi aştept să-mi răspunzi.. 
Un an de când am primit vestea care urma să îmi schimbe viaţa radical.
Un an de când tot ce mi-a rămas este să fiu puternică.
Un an de când mă lupt cu sentimentele.
Să te strâng în braţe e tot ce îmi doresc. Să-mi spui că va fi bine, că eşti lângă mine. Un an .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu