joi, 16 decembrie 2010

Niste raspunsuri.


1. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?

-Well, au fost multe momente in care au fost mandri de mine. Nu am un anumit detaliu in minte.

2. Pe cine ai dezamagit cel mai tare ?

-Am dezamagit extrem de multe persoane,dar cel mai mult cred ca pe mama.

3. Care este cel mai frumos vis care l-ai pierdut pe drum?

- A thousand dreams I still believe..

4. La ce esti cel mai bun,ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal?

-Poate felul meu de a fi, prietenos,dar arogant in acelasi timp.

5. Pentru cine ai avut un sentiment puternic ?

-Sentimente puternice am pentru multe persoane,dar cea mai recenta a fost o persoana anume de care nu as vrea sa scriu aici.

6. Ce functioneaza cel mai putin bine in relatia ta cu prietenii ?

-Punctualitatea.

7. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine,in ochii celor dragi?

- Poate ca sunt prea naiva unoeri.

8. Care a fost cel mai erotic moment din viata ta?

-Cu siguranta la un party.

9. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

-Nu as face nimic care sa imi distruga demnitatea.

10. Care crezi ca e cea mai importanta calitate care ai mostenit-o de la parintii tai?

-Faptul ca am invatat sa trec peste lucrurile triste din viata mea cu capul sus.

11. Cand simti ca ai fost fericita din plin pana acum?

-Vara asta. Si putin in ultimele 2 luni.

12. Care e cel mai prost om pe care il cunosti ?

-Sunt destui, nu numai unul.

13. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?

-Ticaitul unui ceas.

14. La ce eveniment de pana acum ai fost cea mai emotionata?

-Botezul surorii mele vitrege, m-a emotionat extrem de mult cand am vazut ca nu plange si e atat de firava.

15. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi ( fiind singura sansa de a-l avea) ?
-As fura niste sentimente. In niciun caz ceva material.

16. Care a fost cel mai stanjenitor moment de pana acum ?

-Ziua in care am cazut din tribuna la un meci de fotbal in Cupa Scolii. Erau clasele de-a 10 a si de-a 12a acolo. Eram in fusta,si in perioada aceea treapta unei tribune era putin rupta,nu eram atenta si am cazut.. Toti cei de acolo cunoscandu-ma nu s-au putut abtine sa nu rada. A fost naspa,dar oke in acelasi timp. Imi crescuse popularitatea.=))

17. In fata cui te simti cel mai pierdut,emotionat,blocat?

-Acum nu prea ma mai simt asa. Poate ca atunci cand simti niste " fluturasi in stomac" pentru cineva anume nu mai sti ce sa spui. Din pacate m-am detasat de multe lucruri si de multi oameni.

18. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?

-Atunci cand a trebuit sa imi recunosc o greseala.

19. Ce ai vrea sa schimbi cel mai tare la tine ?

-Inocenta. Si felul meu copilaros.

20. Cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?

-Cu siguranta cu matusa mea.

21. Care e cea mai proasta scuza care ai folosit-o vreodata?

-" Mi-a venit, nu mai pot sta ! " =)) de fel spun adevarul,dar atunci nu stiam cum sa ma scot.

22. Ce nu i-ai putea ierta niciodata persoanei pe care o iubesti?

-Infidelitatea. Sau faptul ca si-ar bate joc.

23. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie?

-Un ursulet pe care il am si acum.

24. Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire?

-Pe prieteni nu te poti baza, deci aici intervine cuvantul : mama . [sau tata]

25. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?

-" Alina: in sufletul tau esti goala Alexandra,nu ai parte de iubire. E ceva superficial de care te agati aiurea. Mai bine cauta pe cineva care sa te aprecieze la adevarata ta valoare. Pentru ca meriti mult mai mult. " [ regret ca nu am ascultat si m-am jucat cu focul.]

26. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa–l protejezi?

-Sora mea vitrega. Desi nu am motive sa am grija de ea,cu siguranta as face orice ca ea sa fie fericita.

27. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult?

-Cinematografie. [Specialitatea liceului meu de altfel.]

28. Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?

-E ceva personal. Sex opus oricum.

29. In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?

-Faptul ca desi ma port ca un copil,nu sunt asa.

30. Care e cel mai frumos cuvant in limba ta?

-Sinceritate. [ as avea nevoie de acest cuvant in fiecare moment]

31. Unde te simti cel mai in siguranta?

- " your home is where your heart beats faster."

32. Care a fost cel mai frumos compliment care ti-a fost facut pana acum?

-Destule. Dar unul dintre ele a fost unul sincer,din suflet. " Esti dulce,si imi place ca stii sa apreciezi pe cineva atunci cand ai."

33.Care e persoana care te face sa razi,sa te simti relaxata?

-Sunt multe.

34. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum?

-Anturajul. Si eu in mare parte.

35. Care a fost primul tau vis implinit?

-Sa iau locul I la cea mai buna coregrafie. [asta se intampla pe la varsta de 10 ani,pe cand eram la dansuri.]

36. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult?

-Cu siguranta anul acesta, de cand am inceput liceul.

37. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut cu o persoana de acelasi sex?

-Indraznet nu pot spune. Dar sarutari si atingeri in public da.

38. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?

-Facebook'ul. Blog'ul. Messenger'ul.

39. Care a fost cel mai romantic moment de pana acum?

-Am alergat prin frunze, ne-am imbratisat si nu mai vroia sa-mi dea drumul,mi-a spus ca ma adora si apoi m-a incalzit in timp ce soarele apunea putin cate putin si lumea pleca din parc. Muzica unor idieni se auzea in ecou si ma tinea in brate,stand cu ochii inchisi pe pieptul lui. [31-10-2010 ;cat mi-ai fost de drag.]

40. Ce simti in momentul de fata? Ce sentimente ai?

-Resentimente.Ura.Dragoste.Regrete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu