sâmbătă, 9 octombrie 2010

Si acum realizez.

Soarele imi atinge fata trista si inmarmurita. Ploaia imi atinge buzele neclintite. Valurile vor sa ma fure si sa ma faca una cu marea..
Si ma gandeam la mine. Ma gandeam la greseli,la zambetele furate,la zambetele luate si la tot ce am facut. Am realizat ca daca nu ai langa tine persoanele mult iubite nu ai o zi buna,daca cineva nu iti spune : “ te iubesc” parca nu ai mai fi acolo. Esti totul pentru mine si stiu ca intr-o zi se va termina.
Vad rosu in fata mea.. nu inteleg,sunt furioasa si in acelasi timp vreau sa te iau in brate si sa iti spun “ Am gresit!” dar din pacate cuvintele refuza sa coopereze cu mine.
Dar acum e tarziu,e prea tarziu sa mi cer iertare si sa readuc zambetele furate.
Marea m-a luat de mult cu ea.. ma arunca unde vrea si nu am de gand sa ma impotrivesc. Las-o ! las-o sa ma duca departe. Poate vor uita de mine si cand ma voi intoarce isi vor da seama ca i-am iubit.
Incearca sa te gandesti la mine. Si la ceilalti. Sunt ca tine,sunt ca el,sunt ca ea.. sunt la fel,dar in acelasi timp sunt tare diferita. Eu imi doresc ceva ce nu tu nu vrei. Eu iubesc ceva ce tu urasti. Eu zambesc cand nu pot,dar tu imi furi si ultima farama de inocenta. Vreau sa te intorc. Tu imi ingheti zambetul. Tu ma faci sa ma simt pusiita si stiu ca e un vis. Numai ca nu imi doresc sa ma trezesc. Imi place sa simt durerea cu care te privesc. Imi place sa te vad cum imi razi ironic si imi faci reprosuri ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu