vineri, 8 octombrie 2010

La multi aniii ♥


Draga Adina,

Sa spun un “ La multi ani!” oare ar fi de ajuns ? nu cred..
Daca as putea ti-as da o stea cadou, dar din pacate,este in zadar. Este ireal. Singurul lucru care ti-l pot darui este faptul ca atunci cand voi privi acea stea ma voi gandi la tine.
Este ceva ce imi vine din inima.. ceva ce ma face sa zambesc cand ma gandesc. Tu ma faci sa zambesc si esti o adevarata prietena,chiar daca.. nu exista “chiar daca” !
Ai mai crescut cu un anisor. Si acum esti majoraaaa:x. Te-ai mai maturizat. Iii ;x daca ar fi dupa mine as petrece inca 5 zile pentru asta.
Iti multumesc ca imi esti alaturi cand am nevoie si ca ma trezesti la realitate cand deja nu mai ating varful picioarelor pe pamant. Iti ador glumele,iti iubesc imbratisarile tale calduroase,si traiesc sa te aud spunandu-mi “ pitico”.
Poate crezi ca e ceva superficial.. din pacate nu e. chiar asta simt,desi pe langa asta mai simt si o stare de inghet  pt ca in camera mea este foarte frig..
Te-am facut sa asculti o melodie in continuu. Si tind sa cred ca ti-ai dat seama ca am facut asta ca sa iti arat ca tin la tine.:”>
Waa. Deci nu ai idee cat ma straduiesc sa spun chestiile astea,poate pentru ca nu vreau sa pic de proasta,pentru ca am niste sentimente,pentru ca ma faci sa zambesc.Chiar insemni ceva pentru mine si sa nu uiti ca Alexis e aici mereu.
Mersii ca mi-ai facut o impresie buna despre liceu,si ca sunt boboaca ta.
Iti urez bafta si mult noroc in tot ceea ce iti doresti sa faci.
Iti doresc sa iubesti. Sa simti. Sa vezi.
Iti doresc sa iubesti tot ce este in jurul tau..Iti doresc sa simti felul in care lumea te poate face mai buna..Si iti doresc sa vezi ceea ce nimeni nu poate vedea.
Si acum stii ce imi amintesc? Aha.. nu stii. :”>
Prima noastra conversatie pe mess,dar din pacate nu o mai am ca cineva [pe nume mama] a reinstalat windows’ul si eu nu mai am nimic in arhiva.:-l
Aha,nu stiam nimic de tine,ma crezi ca imi era si frica sa te bag in seama ?Dar totusi.. de atunci am tinut legatura si am vazut pe zi ce trece ca avem tot mai multe lucruri in comun.:”>
Esti superba si tin sa spun asta mereu.;;)
Ai niste prieteni adevarati langa tine si tine-i aproape de tine. >:D<
Poate e stupid ce am scris,dar pentru mine nu conteaza decat sa stiu ca in momentul in care citesti aceste randuri imi zambesti..
Deschide ochii ! sa nu uiti cine esti si sa nu te schimbi niciodata,pentru nimeni. Fii tu atunci cand trebuie, si fii altcineva atunci cand nu iti pasa. Zambeste atunci cand ai o zi proasta si razi atunci cand cineva nu vrea decat sa iti smulga un zambet de pe chipul tau. Zambeste-i acelui mim trist care nu stie cum sa iasa din cutia lui magica. Imbratiseaza persoanele care le iubesti si daruieste-le caldura. Stii? De asta avem noi nevoie,de iubire.
Tu esti persoana care merita mult mai mult decat are. Si poate daca te-am dezamagit vreodata,tot ce pot face acum este sa imi cer iertare.
Iti duc lipsa si nu vreau sa ma gandesc cum va fi cand tu vei termina liceul si eu voi ramane singura.
Cine imi va mai da bobarnace peste nas? Cine ma va mai lua in brate? Cine ma va mai striga Alexis? Cine..?
Iti multumesc si pentru ca m-ai “botezat” :”> .. ALEXIS ! este un nume superb.
Poate ca acum trebuie sa inchei. Si asta voi face,desi pun pariu ca maine cand voi deschide pc;ul voi vrea sa mai scriu ceva.
P.S: te iubesc :”>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu