luni, 20 februarie 2012

love you darling.


Si stiu ca nu e 12 noaptea,mai e o ora si 40 de minute pana atunci,dar vreau sa fiu prima care iti zice un La multi anii plin de iubire, fericire si sinceritate. Si chiar daca ne-am comportat ca niste copile nu acum mult timp, sa stii ca esti in inima mea orice ar fi, si ca te voi iubi si atunci cand vom fi departe una de alta. Defapt , ce prostii zic,ne inrudim !
Iti doresc o iubire superba , si o relatie perfecta si roz, sii sa stii ca il bat pe Ducu daca nu se poarta frumos cu tine . si sunt burlaca in continuare, deci inca iti apartin .
La multi ani inca o data si iti doresc 18 anisori perfecti ! chiar daca acum iti iei amenzi mai usor, poti intra la pedofilie, poti sa fi bagata la inchisoare, vei munci, dar e oke:* sunt langa tine oricum ! te iubesc ! <3

Un comentariu:

HelloGorgeous spunea...

S-au scimbat multe, spre fericirea noastra intr-adevar,tu nu mai esti burlaca si banuiesc ca iti e mult mai bine decat burlaca, numele ala,eu in sfarsit l-am schimbat,chiar daca tot cu ,,D" incepe,e mult mai bine,amenzile da,le-am luat mult mai usor,de muncit daaa,din pacate da,munca si iar munca,dar supravietuim noi cumva in orice circumstanta,ca doar ne stim si suntem strong. =^.^=

Trimiteți un comentariu