joi, 14 iulie 2011

Si ma gandeam ca nimic nu este la fel .. Ca niciun apus nu este identic cu cel de ieri, si nici cu cel de maine . As fi vrut sa scriu postarea asta la 5 dimineata, dar m-am bagat la loc in pat ,sperand sa ma trezesc cu aceleasi ganduri.
Mi-am amintit de persoanele pierdute, de sentimentele risipite , si de sperantele mele, si ale lor.
M-am gandit la cei care m-au iubit si i-am lasat sa plece, m-am gandit la cei care i-am iubit si m-au lasat sa plec.. M-am gandit la copilaria mea , si la visurile mele..
Am crescut, m-am maturizat , si vad cu tristete ca lucrurile nu mai sunt la fel ca inainte.
Lumea s-a schimbat, sentimentele au disparut si respectul de sine nu  mai este prezent in niciunul..
Ne punem mii de intrebari,dar la niciuna nu stim sa ne raspundem desi stim deja adevarul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu