marți, 8 iunie 2010

Te super-iubesc! ;x


O prietena buna.O colega buna.O persoana care merita tot ce-i mai bun pe lumea asta?
Culmea e ca o cunosc.
Ea este Irina.A venit anul trecut la noi in clasa,si de atunci mi-am dat seama ca am gasit persoana potrivita.
Ma ajuta de fiecare data.Si imi este alaturi.O iubesc!
Acum ne vom desparti...Pentru ca ea pleaca la un liceu.Si cand ma gandesc la toate momentele dragute.Parca imi doresc sa dau timpul inapoi si tot asa.
Daca as da timpul inapoi as indrepta toate greselile pe care le-am facut fata de ea.Si i-as spune "Te iubesc!" mereu.
Totul va fi bine! Sa nu uiti asta niciodata te rog.Cand vei ajunge intr-o stare de "agonie" sa iti amintesti de acele cuvinte si vei vedea ca vei zambi fara sa vrei.
Ma poti suna la orice ora.Voi fi aici.acolo. pentru tine.
Am spus prea putine lucruri,dar sunt de parere ca un simplu "Te iubesc!" te face mai puternic decat 1000 de cuvinte
Ai grija de tine si de inima ta !
Te iubesc!
Cu drag Flop.

Un comentariu:

aniri. spunea...

si eu te iubesc ma :*

Trimiteți un comentariu