vineri, 3 mai 2013

I’m in love with the best guy in the world !




Cand crezi ca nimic nu mai are sens si ai impresia ca totul este impotriva ta, vei da de ce-i mai bun.
Apare cand te astepti mai putin,ti-e teama sa nu fie doar un vis,dar daca este de ce sa nu tina la infinit?
Cand il vad simt cum ziua mea devine mai buna,numai zambetul lui sincer ma face sa simt multi fluturasi in stomac si toate cele. Nu am fost niciodata asa de “feelingoasa”, in multe cazuri am fost rece,departe de persoanele care ma iubeau. Acum nu mai este asa,sunt intru-totul alaturi de persoana perfecta.
As pierde nopti intregi cu el,numai asa .. stand pe o banca si privind pana si stelele.
Dorinta mea a devenit reala,a devenit simtita,a devenit tot ce am vrut pana acum sa am.
Stiu de ce ma trezesc acum in fiecare dimineata mohorata, stiu ca ma trezesc pentru a face pe cineva fericit si pentru a-i fi alaturi.
Greselile mele fata de el poate nu mai conteaza acum,desi sunt constienta de ele si as da orice sa dau timpul inapoi sa nu mai fac acele prostii si de a-mi pierde vremea aiurea.
Dar stiti ce se intampla cand nu poti da timpul inapoi pentru ca este imposibil? Vei ramane cu lucrurile astea in minte,iti vei pierde nopti nedormite plangand ca nu poti repara acea greseala si ca fapul este deja consumat, iti vei da pumni in cap,te vei trage de par,vei fuma pachete intregi de tigari, vei bea alcool desi nu mai obisnuiai sa faci asta, dar cu toate astea tot ce poti face este sa ii fi alaturi chiar daca stii ca nu mai poti indrepta nimic decat dand la o parte toate lucrurile rele.
Si uite asa toate zilele mele de unsprezece luni incoace sunt din ce in ce mai perfecte si vor fi in continuare pentru ca nu asa se termina povestea mea !
Ti-am mai zis cat de genial este sentimentul cand ma trezesc si tu esti cel care este in fata mea? Ti-am mai zis cat de genial este sentimentul cand  ma tii in brate si ma mangai pana adorm?
Acum pot spune cu siguranta ca sunt indragostita.
Cu pasi marunti ma indrept spre tine,dar stiu ca nimic nu este vesnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu