marți, 1 ianuarie 2013

one day.



Ultima zi din an? Cu totii ne bucuram de ea,suntem emotionati si incercam sa facem totul perfect pentru a intra in noul an cu brio,dar oare se gandeste cineva ca unicul sentiment nu este sa bei pana nu mai poti si de fapt sa fii cu persoanele la care tii cel mai mult? Sau cu persoana iubita?
Am adorat aceasta ultima zi din an,am savurat fiecare clipa,fiecare sarut,fiecare mangaiere,fiecare cuvant.. Am visat si am urcat pe niste nori draguti care imi mentin fericirea atunci cand nu o pot avea.
E un nou inceput,un nou inceput unde as vrea sa schimb multe,sa reusesc multe,si sa te am pe tine aproape in continuare.
Sa-ti multumesc pentru o zi perfecta nu are rost ,deja stii asta, deja am adorat fiecare miscare a ta.
Vreau asta, am nevoie de asta, am spus-o de o mie de ori,te vreau in continuare. Cum reusesti sa ma faci sa te vreau din ce in ce mai mult,dar totusi sa ma mentii pe linia perfecta de plutire? Cum reusesti sa dai mereu ce vreau,dar cand ma astept mai putin? Existi? Pentru ca daca este un vis,nu as vrea sa ma mai trezesc,altfel imi va fi dor si nu voi mai putea sa adorm la loc pentru a te avea din nou.
Nimeni nu este perfect,dar nici judecati nu pot fi,nici eu nu sunt perfecta,nici tu,nici toti ceilalti..De ce azi vii,dar maine vrei sa pleci?
Am incercat sa vindec orice “rana deschisa”,dar fara efect, am incercat sa imi repar greselile fata de tine,dar fara rezultat, am incercat sa iti arat atatea..
De ce totul se rezuma la un “dar” ? De ce inca apare in propozitiile mele? De ce inca o spun?
Zambete,priviri,momente doar in mintea mea si nimeni altcineva nu mi le mai poate lua,pentru ca indata ce sunt gata voi fi pe drumul meu pentru ca tu sa poti avansa,sa mergi mai departe si sa nu te mai tin pe loc.
Acum suna mai putin egoist,asa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu