duminică, 21 octombrie 2012

chaos.



Esti real?
Sunt reala? Suntem ?
Esti in venele mele..
Un intreg lant de ganduri,sentimente si promisiuni imi ocupa fiecare noapte ..
Sper ca nu pleci,nu,esti in venele mele. Cea mai buna metoda spre fericire..
E prea mult decat pot primi, e prea putin decat mi-as dori, si totusi sunt inca aici.
Nu pot sa imi aranjez  cuvintele si continui sa tastez,ca si cum nimeni nu ar intelege ce spun, ce simt , ce vreau.
E ca atunci cand visezi un rasarit perfect de vara alaturi de persoana la care tii, stii  ca e un vis ,dar totusi iti imaginezi in continuare cat de genial e sentimentul.
Poate ca nu credem cuvinte spuse in soapta,poate ca nu am niciun motiv sa iti dau cand iti spun ca nu am niciun motiv sa stau..
Ma pierd aiurea , imaginatia o ia razna si reusesc sa-mi fac lumea perfecta.
Nu e chiar asa cum o vreau,dar nu intotdeauna primesti ce iti doresti,ma pierd iar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu