marți, 21 august 2012

why should I care ?


Cine esti?
De ce mi-ar mai pasa ? Nu ai fost langa mine cand am fost speriata ! Am fost mereu pe drumul meu..
Doar eu si lacrimile mele, doar eu si temerile mele... De ce mi-ar pasa ? Am fost atat de singura .. Imi pierdeam speranta si te pierdeam pe tine.
Te vei gandi vreodata ce pierzi? Te vei gandi vreodata ca poate nu sunt ca toate celelalte..?
Asta a fost un alt caz, un caz in care ma prefaceam ca e totul ok , nu era !
Nu ai fost acolo langa mine.. Eu am fost mereu si voi fi,dar tu? De ce tocmai tu?
Imi pierd cumpatul,imi pierd rabdarea si speranta.
Vreau sa tip , sa arunc toata durerea care ma apasa zilnic.
Dar... oare de ce mi-ar pasa? Nu ai fost langa mine cand am fost speriata.. Am fost atat de singura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu