vineri, 10 februarie 2012

shoulda know.


Ma trezesc din soc.. inca mor in miezul noptii.. sunt atat de bulversata incat nu pot vorbi..dar inca sper la mai mult.
Ma vezi aici? Uita-te inapoi ! ti-a pasat vreodata ?
Toate lucrurile facute, si toate minciunile spuse , nu le-am putut uita nici acum, poate ca iubirea mea pentru tine ma face sa tresar in fiecare miez de noapte..
Imi amintesc…
As vrea sa tip , sa imi descarc tristetea care ma inconjoara, incerc atat de tare sa te uit, sa te iert , dar vin inapoi toate sentimentele..
Nu trebuia sa iti iau totul, nu trebuia sa imi frangi inima, nu trebuia sa ma iubesti..
Si tot imi spun singura ca nu merit asta, dar abia acum vad ca nu e asa. Este un cosmar perfect in care sunt prinsa zi de zi.
Imi place cand lumea se lasa pacalita de zambetul meu , cu totii cred ca sunt ok , dar poate ca nu, poate ca nu mai cred in nimeni si in nimic.
Si usor o furie alearga prin vene , imi doresc o moarte atat de crunta , sa iti spele pacatele vietii si sa te faca sa uiti de mine. Mi-as dori sa fiu in inger al Mortii , sa te fac sa uiti de durere, chiar daca el nu face asta..
Imi voi lasa inima la voia intamplarii , voi pierde totul , va fi intuneric iar eu voi fi acolo.
Voi sta in bratele tale pana cand ultimul pas il voi face spre marea tulbure si salbatica.
Voi alerga prin ploaie ca un copil ce se bucura de viata..
Cand ma vei minti, iti voi zambi si te voi lasa sa pleci .. tu si cu mine.. si nimic nu era mai perfect. Este un zid alaturi de mine, si un joc stupid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu