luni, 13 februarie 2012

always.


E mult fum in jurul meu si nu pot zambi asa usor..
Imi ceri prea multe ,  nu mai pot face fata.
Uita.. uita de tot , de lume, de sentimente, fi rece , nu-i lasa sa te intunece.. nu-i lasa sa iti mai faca rau.
Credeam ca va tine pana la infinit.. sau pana cand ma voi satura.
s-a dus totul mai devreme decat ma asteptam, sunt intr-o ceata si nu stiu ce sa fac.
Dorm, plang, incerc sa ma trezesc la realitate, e greu.. cad , incerc sa ma ridic, nu pot, ma doare. Trecutul ma tine in bratele lui foarte strans.
Mainile imi sunt legate, nu ma pot misca , nu pot sa ii alin lacrimile ..
Imi lipseste..
Mai ramai.. putin.. te rog.
Cine sunt?
Nici acum nu stiu, nu mai am incredere in mine , de ce as mai avea incredere in tine?
Nimeni nu va intelege ce imi doresc, cat de mult pot iubi , si cat de mult pot darui.
Privesc din ce in ce mai mult in gol, si devine dureros.
Vi , pleci , dispari brusc..
Regret cuvintele pe care nu le-am spus la timp.
Regret momentele cand te-am lasat balta.
Regret momentele cand ma gandeam doar la mine.
Respir incet , bataile inimii nu mai sunt aceleasi.
Ma sting usor.. imi raman doar nisipul purtat de vant, si plaja pustie care imi tine de urat..
Ador valurile marii ce se sparg de stancile nervoase.
Ador linistea ce ma invaluie. Ma voi agata de stele, ele nu ma vor rani vreodata..
E complicat . poate maine e o zi buna , poate ca maine voi zambi cu adevarat , poate ca maine voi crede pe altcineva, poate ca maine nu imi voi mai aprinde tigarea in speranta de a uita de toti, poate ca maine o sa iubesc cu intensitate.
Ce vis frumos, nu? Pacat ca nu stii cum e sa fi prins in asta.
Maine..
Ai venit , ai plecat , am venit , am plecat . Ce stupid e cand realizezi ce pierzi prea tarziu !
Devine frustrant..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu