vineri, 15 iulie 2011

nu vreau sa imi mai fie frica, vreau ca tot ce mi se intampla sa fie ceva trecator de care sa ma amuz peste ceva timp si de care sa imi amintesc cu placere..
sa stiu ca toti au fost langa mine atunci caand am avut probleme, si ca m-au ajutat sa trec mai departe de tot ce mi se intampla .
si tot ce ma ajuta sa sper e acel vis in care zbor si ajung cat mai sus..
am gasit cu greu modalitatea de a zambi si ma bucur ca in sfarsit mi-am dat seama ce ma face cu adevarat fericita.
sunt tanara, imi iubesc viata, si imi iubesc trairile. vreau sa simt fiecare strop de ploaie si fiecare raza de soare incalzindu-mi trupul. vreau sa simt fiecare adiere de vant .
sunt ranita, o aripa imi este sfasiata. nu mai pot zbura..
stiu ca nu sunt singura.. nu sunt o straina ! sunt a ta .
nu vreau sa imi mai fie frica, nu mai vreau sa mor incercand sa respir.
imi deschid ochii si vad cum cerul incet se inroseste..
astazi am aflat adevarata poveste . vreau sa uit !
pentru ca noi avem doar o viata ca sa traim si o viata in care sa daruim.. o sansa sa iubim si o sansa sa fim raniti.
sunt singura .

2 comentarii:

Andra. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andra. spunea...

Ce mai faci ma?...
Nu ai mai dat si tu nici un semn de viata.-_-.
Oo..Da..si draguta postarea.

Trimiteți un comentariu