joi, 10 februarie 2011

you want to make a memory.

Si imi amintesc cu zambetul pe buze zilele superbe daruite.

Si tot ce imi amintesc e acea zi in care mi-ai spus ce simti. Mai stii? Eram intr-o rochita, aveam parul ondulat asa cum tie iti placea, era noapte, trecut de ora 22:00 si noi stateam intr-un loc in care nimeni nu ne-ar fi vazut, intr-un loc ferit de fraierii care nu stiau ce inseamna zile de vara pline de fantezii si idei noi.

Vantul batea puternic, statea sa ploua, parca venea o furtuna placuta de vara. Si totusi nu imi venea sa mai plec. Vroiam sa stau cu tine pana dimineata, in bratele tale .

Zilele in care mergeam pe strazile pustii, in care ne plimbam si uitam de toti.

Si tot ce stiu e ca te-am lasat sa pleci, tot ce stiu e ca nu am stiut sa apreciez. Am fost orgolioasa, nesimtita si insensibila.

Si mi-e dor de tine. Stiai asta ?

Mi-e dor sa ne uitam la filme horror . mai mult tu.. ca eu ma ascundeam dupa tine de frica. Si imi mai amintesc ceva :”>. Ceva ce a ramas intre noi, amuzant si totusi .. Rad si acum cand imi amintesc momentul ala.

Si doare cand te gandesti ca o parte din ce simteai a plecat, stii ca sunt aici, si totusi nu te mai vad, doare mai putin gandul ca esti fericit si ca tot ce am facut a fost ceva neintentionat.

Sper sa stii ca despre tine e vorba, si sper sa stii ca Flapi inca te iubeste.

You’re the best she ever had.

4 comentarii:

Lavinia spunea...

ai scris frumos, sunt sigura ca acea persoana si-a dat seama ca te referi la ea.
si eu sunt de multe ori incapatanata si pierd mult din acest motiv, important este sa invatam sa ne corectam greselile.
imi place cum scrii.

Alexandra. spunea...

mersii :*:* in weekend. iti voi citi postarile. :*

Nymphetamine spunea...

cat de frumos scrii...

Alexandra. spunea...

mersii :*:

Trimiteți un comentariu