duminică, 13 februarie 2011

Back to October.


Nu vreau sa ma intorc in " Octombrie".Nu vreau sa pierd ce am avut pana acum. Desi mi-e dor, te am langa mine ,dar sunt zile in care nici nu ne cunoastem.. As putea sa ma intorc in timp sa imi schimb gandirea stupida de copila indragostita. Mi-e frica. O teama ma cuprinde cand ma gandesc ca ieri a fost ziua noastra.. si maine e .. ziua aia tampita.
Desi nu sunt singura, acum ma simt mai mult decat pustie. Mereu faci ceva gresit !
Am auzit ca .. " Ochii care nu se vad se uita "..Si asa si e. Fara sa vrei ai reusit sa distrugi sentimentele unei copile. Ti-a fost aproape,si inca iti e. Te adora, inca te adora , doar ca un val de gheata a invaluit-o si nu o lasa sa vada partea frumoasa.
Si asta sunt eu. Stau in fata ta si privesti prin mine. Spui ceva dragut si apoi dispari. Dar asa nu merge, asa nu e bine.
Niciodata nu vrei sa ma intelegi . Niciodata nu vei intelege momentele mele stupide.
Si stii ?
Nici eu nu voi intelege cum un om poate fi asa de insensibil unoeri, asa ca tine..

2 comentarii:

Nymphetamine spunea...

sunt curioasa ce reactie ar avea daca ar citi ce ai scris tu aici :)

Alexandra. spunea...

nu ar reactiona :)) asta e faza..

Trimiteți un comentariu