luni, 31 ianuarie 2011

Mori !

Hei micuto ! Nu vreau sa te jignesc, si nu vreau sa iti stric copilaria, desi deja ai una de "shit", dar, doar ca iti cam bagi nasul unde nu trebuie.
Deci, sa incepem, ce am de zis o sa te faca sa plangi si sa stii ca nu imi pare rau. Fii atenta :
Ai 13 anisori, varsta la care inca ar trebui sa stai sa inveti si sa te joci in fata blocului cu papusile.
Esti micuta si ... jalnica in acelasi timp !
Nu ai nimic in creierasul ala si tind sa cred ca la varsta aia, ma ducea mult mai mult capul.
Iti creezi iubiri imposibile si te crezi cea mai buna. Esti mica, fara cur si fara sani.
Mai ai de crescut pana a ajunge sa cuceresti un tip de nici mai mult.. nici mai putin de 18 ani !!
Sincer ? mi-e mila de tine.. Esti penala in ipostazele alea stupide din poze.
Sa arati ce ? buretele din sutien sau noii pantofi ai mamei ?
Si totusi, te cam bagi in viata omului, pupi in fund persoanele mai mari ca tine numai pentru "imunitate",pacat ca esti prea prostuta..
Chiar crezi ca persoanele ca noi s-ar afisa cu tine in public ?
Chiar crezi ca EL s-ar uita la tine ?
Ar face pedofilie la greu.. si oricum, fii atenta : Nu ma lasa pentru alta !
Sper ca stii sa citesti, sau abia ai ajuns la litera " R " de la ... ratata..
pupiici oligrofenule .

7 comentarii:

Nymphetamine spunea...

sunt curioasa cui i te-ai adresat :))

Alexandra. spunea...

o micuta de 13 ani..

Alee. spunea...

Foarte tare frateee.!
[a fost geniala asta.>:)]

Alexandra. spunea...

:* normal. la nervi scrii multe :"> <3.

Toma Marius spunea...

... ceva imi spune ca plodoaica si-o merita ... ^_^

Alexandra. spunea...

:)))) cam da.

Andera Litteken spunea...

Sunt chiar penibile fetiţele de genul. Am trecut şi eu prin aşa ceva. Scapi greu de ele, sunt ca râia. Groaznic! Nu le duce capul la vârsta lor deloc.

Trimiteți un comentariu