sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Don’t let go. You are my passion

Am promis ca nu voi mai pune suflet, dar fara sa vreau am incalcat regulile. M-ai facut sa imi incalc princiipile. M-ai dat practic peste cap. Si nu e bine..
Esti din nou ce vroiam sa fi, esti acea persoana in care ma pot baza, dar inca imi este teama de ce va urma. Ador momentele noastre perfecte, si te ador pe tine in mare parte.
Dansez cu amintirile si zambesc numai cand imi amintesc zilele acelea perfecte de toamna. Pentru o clipa, am iubit acel anotimp.
Cand vi spre mine, unoeri ma pierd si nu stiu ce sa mai fac.
Ador momentele in care te iau in brate si ma uit in sus la tine . pentru ca sunt atat de micuta incat ma ridic pe varfuri sa te sarut. Si-mi place !
Cand ne ciondanim, eu iti intorc spatele,si tu ma tragi de mana si ma iei in brate si iti ceri scuze.Cand ma enervezi si ador sa te cert.Cand nu ne vedem cateva zile la rand, si dupa recuperam cat pentru toate orele alea in care nu am fost impreuna.Cand stiu ca daca vreau sa fac un compromis trebuie sa stii sa apreciezi.
Si cam toate astea in 3 luni.
Ce-i drept.. o saptamana nu am fost impreuna. M-ai ranit cum nimeni nu a facut-o, dar am calcat in picioare pentru a 2 a oara principiile ,numai ca sa te am din nou langa mine.
Si nu imi pare rau..
Te aud, cand ma apropii, te aud cum imi zici ca ma adori, te aud cum imi spui ca ti-a fost dor.
Nu pleca. Nu ma lasa sa plec. Inca te ador,si esti pasiunea mea.
Si oricum, tot ce vreau e sa fi doar al meu.

2 comentarii:

Nymphetamine spunea...

Imi place cum ti-ai descris iubirea :) Obisnuiam sa fac si eu candva asta...

Alexandra. spunea...

pacat ca partea negativa am simtit-o pe pielea mea.. mersi :*:*

Trimiteți un comentariu