luni, 6 decembrie 2010

Waitin' the end.

Destul ! Incep sa ma satur de atatea persoane care nu vor altceva decat sa stea cu mine din interes. Nu am nevoie de voi, si nici de zambetele false, si totusi nu stiu unde v-ati ascuns..

Nu vreau sa schimb asta inca, nu vreau sa am senzatia ca nu mai traiesc. Tot ce vreau sa fac e sa schimb ceva in viata mea.. Tot ce mi-am dorit sa am,l-am castigat si acum regret..

De maine nu mai vreau sa pun suflet in nimic. De maine nu mai zambesc decat celor care merita,de maine voi lua in brate decat acele persoane care mi-au fost alaturi cand am avut nevoie. De maine nu voi mai da tigari decat celor care mi-au dat si mie cand nu am avut la mine. De maine voi sta cu Mara ,Cata si Alexandra sa fumam ca si cum nimeni nu e in jurul nostru. De maine voi sta cu Ana mai des. De maine imi voi dedica mai mult timp mie. Mie si sentimentelor mele.

As spune ceva si de acel “tip” cu care sunt,pentru ca am inceput sa simt ceva pentru el. Acel ceva ce nu credeam ca il voi simti asa de repede.

Si totusi, nu voi spune nimic.. Pentru ca nu prea insemn pentru el.:)

Sau poate insemn ceva, dar asta nu am de unde sa stiu. Si ma rog..

De maine imi voi pastra “ fanii “ aproape,pentru ca nu se stie cand voi avea nevoie de ei. De maine il voi “teroriza” pe Geo. De maine imi voi cere iertare in fata Adinei ca am dezamagit-o atunci cand i-am promis ca nu voi mai repeta greselile facute..

Si asa cum scria intr-o postare de pe Facebook’ul meu:

“- Alexandra, macar o secunda: incearca sa iti vezi greselile.. “

Am raspuns : Destulee !

Si da.. Am destule greseli, si desi vreau sa le indrept nu prea mai pot.

Si totusi de maine vreau sa schimb atat de multe lucruri.. Si imi este si teama. Teama de esec.

Azi am avut o zi ingrozitoare, si desi nu imi place sa ma plang, o voi face. Am avut o zi ingrozitoare din cateva puncte de vedere.. Majoritatea au legatura cu ceea ce simt,si cu ceea ce vad.

Si totusi.. Astazi este Mos Nicolaie. De ce nu pot primi cadou ceva spiritual? De ce nu pot primi cadou un sentiment si consideratie din partea lui? De ce nu pot primi cadou tot ce am vrut sa am si nu am apreciat la timpul lor?

Si totusi imi pun atatea intrebari..

3 comentarii:

Alee. spunea...

Vaai e atat de draguta postarea..:|
Lasa scumpoo ca nu un cadou te va face mai fericita..ci iubirea. Iubirea lui..<3

Alexandra. spunea...

vaiii cat de dragut din partea ta. cred ca in momentul asta tocmai am zambit :"> >:D<
iii. am facut o gramada de bratari. :"> maine o sa le vezi. >:D< <3 pupicei.

Alee. spunea...

Uuu de abia asteeept.:D:X

Trimiteți un comentariu