sâmbătă, 25 decembrie 2010

Pentru cineva drag.♥

Stii? Mi-e dor de tine draga mea. Mi-e dor de crizele noastre, si de momentele in care te puneai la mintea mea si faceai numai prostii.

Mi-e dor de sfaturile tale si de pupicii dati pe frunte. Mi-e dor de momentele in care ma bagai undeva.. =)) De zilele in care te luai de mama si spuneai ca o iei de par daca ma mai supara. Mi-e dor de iesirile noastre , de zilele in care faceai in asa fel incat sa ma simt cel mai bine.

Mi-e dor de ziua in care ai venit pentru prima oara in liceu ca sa vezi notele, si absentele mele. [si incepusei sa te lauzi ca erai boboaca in Media cand se filmau Liceenii].Mi-e dor de ziua aia, sincer, l-ai distrus psihic pe Laur. Dar ai noroc, ca esti buna si toti din SAM te-au fluierat.

Cand il minteai pe dirigu` ca sunt un copil constiincios,emotiv si tot asa.. Cred ca tu stii cel mai bine ce-mi zace in creierasul asta blond.[Ai profitat ca ati fost in aceeasi generatie]

Hahaha, cand l-ai sunat pe tati sa ii spui de absente si l-ai pacalit ca am intarziat la ore cand eu defapt chiuleam de nu mai puteam.

Cand m-ai dus la Mc si mi-ai luat meniul care nu-mi placea,dar totusi l-am mancat din respect pt tine. Cand iti aratam totii fostii mei de pe bancile de la Mc. Si cand iti spuneai parerea despre ei.

Cand iti aprindeai tigara si desi salivam la ea, ma abtineam si ti-o rupeam,numai ca sa nu mai fumezi.

Momentele in care imi vorbeai cate o ora numai despre sex. Ajunsesem sa cred ca sunt DEX. Am 2500 de cuvinte limitate, printre care 500 in engleza.200 in franceza.1 in ebraica.5 in germana.si inca destule despre sex .

Ziua in care m-ai dus pana in Romana sa ma vad cu Alin. Te-ai luat de el ca e tacut si l-ai pus sa promita ca nu va fi nesimtit cu mine. Cand ai vrut sa vi cu noi in Orient ca sa vezi daca incearca sa se dea la mine.

Cand am stat langa tine la botezul Mariei,si tati era extrem de fericit ca cele doua fete ale lui sunt acolo cu el.. Cand vroiam sa ne luam bautura de la barul de jos. Cand l-ai sunat pe Dominic fiindca vedeai ca vorbesc prea mult cu el,si deja ti se parea ceva dubios.. Mai ti minte? Iti trimiteam biletele de dragoste si stateam pe mess de pe telefon.

Cand te-am sunat sa-mi iei pastile fiindca mi-era rau, si ai venit imediat .

Cand trebuia sa ma operez si ti-ai folosit pilele numai ca sa am parte de un chirurg bun.[era si tanar..] :> [ ca deh,ma cheama Proca, si daca spui numele asta in spital toti se comporta diferit cu tine.]

Cand ma terorizai la 3-4 ani sa invat sa scriu si sa citesc si nu te suportam.

Cand m-ai luat la tine sa dorm si am cantat la chitara electrica pana mai aveau putin si mureau vecinii.. Cand ti-am facut poza aia.. Cand erai in pijama si cu chitara in mana . Am promis ca nu o arat nimanui,dar nu m-am tinut de promisiune.

Mi-e prea dor de tine. Te iubesc mai mult decat crezi.

<3<3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu