miercuri, 29 decembrie 2010

My heart will go on.

Oh , nu ! nu din nou..
Iar simt acel avant rece de iarna, deci iar vor curge lacrimi..
Iar voi bea din cafeaua aia tare incercand sa uit tot ce se intampla in jurul meu. Si iar incerc sa imi revin dupa zile si nopti petrecute singura in pat.
Si pentru ca, pentru ca te iubesc de fiecare data cand te vad, cred ca esti singurul pentru care am renuntat la mine numai sa stiu ca esti al meu.
Dar, nu te mai vreau. Ceva in interiorul meu imi spune sa te las in pace, sa dispar din viata ta putin cate putin si sa te uit asa cum am facut mereu. Nu vreau sa traiesc din niste amintiri. Amintiri frumoase ce-i drept..
Inceputul de octombrie a fost cel mai bun moment din toamna aia stupida !
Am lasat gandurile bune sa iasa,timp in care rautatea ma facea sa ma schimb tot mai mult,si putin cate putin sentimentele celor ce ma iubeau se schimbau..
Adoram sa te privesc cand stateai atat de ganditor, adoram sa ma iei in brate , sa ma saruti pe gat, ca si cum ar fi fost ultimele imbratisari si ultimele sarutari din partea ta..
Si nu vreau sa inchid ochii si sa adorm, ca apoi sa ma trezesc si sa imi dau seama ca a fost un vis. Nu vreau sa ratez momentele in care imi zambesti.
Vreau sa stiu ca ma vrei langa tine, si vreau sa stiu ca tot ce fac , il fac numai ca sa iti arat sentimentele pentru noi, pentru tine..
Suntem doar noi doi, nimeni altcineva nu ar putea sa intervina, dar totusi ma lasi pe mana altora si uiti sa imi mai fi iubit.
Este uimitor cum o persoana te poate da practic peste cap, cum te poate face sa ai nevoie de el mereu, sa zambesti in totalitate numai cand apare pe strada opusa cu tine..
Este uimitor cum o persoana iti poate fi aproape atunci cand ai nevoie, atunci cand nu te asteptai sa o faca. Printre atatea persoane care nu iti vroiau binele, el a fost acolo si te-a ascultat, te-a facut sa te simti mai bine.
Stii ca i-ai ranit orgoliul,si stii ca a luptat pentru tine numai pentru a castiga un nou “ trofeu”..
Dar, gandeste-te ca maine poate e o zi mai buna, si poate ca maine soarele va straluci altfel.
Poate maine iti va da un semn, si iti vei da seama ca este “ in viata”, ca inca iti este aproape si inca tine la tine.
Dar pana atunci mai este cale lunga, tu ramai sa te gandesti din minut in minut daca este in regula,iar el se distreaza uitand de tine.
Uita si tu de el, si vei vedea ca te va face sa te simti mai bine.
Si iti pare rau pentru lucrurile pe care nu le-ai zis la momentul potrivit, si abia acum realizezi ca nu mai ai cum sa le spui..
Iti pare rau pentru zilele in care l-ai lasat balta si nu ti-a pasat decat de tine.
Iti pare rau de zilele in care ii tipai in telefon de nervi pentru ca el este ironic cu tine.
Si totusi o faceai numai ca sa incerci sa il schimbi si sa fie mai atent cu tine.
Vrei mai mult de la el. Si el ar vrea mai mult..
Dar nu esti dispusa sa “pariezi” totul pe o carte. Realizezi ca poti pierde si ti-e teama. Ti-e teama sa iti mai arati sentimentele inca o data,si iti este teama sa ii arati ca iti pasa.
Vrei sa o faci pe dura,dar nu-ti prea iese. Iti stie miscarile si iti stie punctele slabe.
Te poate lovi acolo unde te doare mai tare ,cand te astepti mai putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu