luni, 20 decembrie 2010

Mi se rupe !

Mi-e dor de tine sau de momentele de fericire?

Cred ca mi-e dor de mine.

Si-mi trece prin minte un gand tare incompetent ! Ma face sa rad atat de ironic.. E ca si cum mi-ai imortaliza ultimul meu zambet patetic,pentru ca nu ma vei mai vedea niciodata.

Nu stiu cat de mult ai apreciat lucrurile astea la mine. Nu stiu cat de mult ai apreciat faptul ca mereu te intampinam cu un zambet. Nu stiu cat de mult ai apreciat faptul ca mereu te imbratisam si iti spuneam ca mi-a fost dor. Si in mare parte nu stiu cat m-ai apreciat.

Mai vroiam doar 5 minute. Cam mult,huh?

Cred ca a venit timpul sa schimb pagina ! Si crede-ma nu e bine.

Fii atent ! Este o lupta stupida,in care tu o faci pe nevinovatul iar eu iti rad banal. Stii ca pot?

Eu nu am fost joaca ta,si nici nu as mai fi. Sincer? Mi-era bine asa cum eram la inceput. Ce crezi? Mi se rupe !

I don’t give a fuck. Si toate celelalte. Stii cat de vulgara pot fi unoeri, si sti cat de scorpie pot deveni.

Sunt eu ! Eu nu sunt ca ele. Eu nu sunt ea. Si nici ea nu ar putea sa fie ca mine.

Pentru ca eu azi te pot iubi si maine sa iti bag un cutit in spate asa cum ai facut tu cu mine.

Ahahahahaa. Mai ti minte? Cred si eu.. Te va bantui rasetul ala destul de mult timp. Mergi pe drumul tau,dar vezi ca e cam subred,cam multe prapastii.. Si ghici ce ? I don’t care !

E ca si cum tu ai fi mort, si eu as fi vie. Tu ai zace la 2 metri sub pamant printre chestii,lighioane,viermi,serpi si alte chestii SCARBOASE ,iar eu as petrece. As putea sa fac si asta .

Ia o gura de aer omule, ca sincer, te cam ineci . Lasa dracu` prostiile alea. Aaa,si by the way, eu nu ma las de vicii,ce zici despre asta?

Intelege o data, am o viata prea oke,ca sa te las sa iti mai bagi nasu`. Nu ma mai cauta,ca sincer,am ceva mai bun. [I’m better than you.]

Nu o mai fac pe victima ca n-are rost. In schimb o fac pe nesimtita. Si imi iese de minune. Uite ce creatie frumoasa !

Iar eu , asa de rece, te iubesc, da` las’ ca trece !

2 comentarii:

Alee. spunea...

Dutee frateee. E prea geniala postarea astaaa.>:D<
Te ador.<333

Alexandra. spunea...

siii eu <3 pupi :* ne vedem zilele astea.:x

Trimiteți un comentariu