sâmbătă, 4 decembrie 2010

If he knew.

Am nevoie de atingerea unei nopti fine de iarna ,am nevoie de linistea furtunii cu care ma intampini mereu. Este iarna, si poate ca anotimpul mi-a inghetat sentimentele,poate ca frigul m-a facut sa vad adevarul in ceata..

Nu vreau sa fiu fentata si nu vreau nici sa ajung sa ma lupt cu tine si cu ceea ce simti. Vreau sa imi amintesc doar lucrurile bune derulate din viata mea. Vreau sa imi amintesc fiecare moment petrecut cu tine, fiecare sarut care ma incalzea oricat de frig ar fi fost afara,fiecare imbratisare in care ma protejeai de iarna asta nenorocita !

Oricum.. m-ai facut sa tin minte fiecare zi in care ne certam si ma faceai sa plang de nervi..“ Duda,nu-mi mai face asta !” . stii? Te-am implorat mereu sa incetezi cu ironiile tale..

Prostii aia care imi spun mereu ca nu mai merita sa continui nu stiu ce spun.. am cautat destul acel caracter care sa ma faca sa ma simt perfect,dar.. am nimerit acea inima de gheata care nu tine cont de sentimentele mele. Am cautat,am gasit si acum regret.

Nu sunt genul de fata care sa planga in fata unui tip,si nu sunt nici genul de fata care sa isi arate sentimentele,desi acum ma intreb.. Ce naiba se intampla ?!

Sunt prinsa intr-un cerc vicios. Poate ca momentul in care ti-am permis sa te apropii de mine a fost punctul meu slab. Imi pierd mintile si sunt bulversata si in acelasi timp controlata de tine.

A fost ceva diferit,am vrut sa o fac pe fata inocenta ,am vrut sa par ceva ce nu sunt. Am fost poate o victima, si nu-mi pare rau. Si totusi.. Acum eu sunt acea fata care nu stie ce sa mai creada.

E ca si cum azi te iubesc,maine nu.. E ca si cum azi am nevoie de tine si apoi te las sa pleci cu dorinta de a te intoarce la mine atunci cand te vreau inapoi. Uneori nu ne dam seama de ceea ce simtim si nu ne pasa, dar felul in care te porti cand esti cu mine, atingerile si momentele perfecte ma fac sa ma intorc de fiecare data la tine. Te misti incet,e ca si cum incerci sa te faci nevazut in viata mea,te misti in asa fel incat ma faci de fiecare data sa simt ca traiesc.

Si poate ca sunt o romantica incurabila, dar momentele astea dispar..

Cu totii vrem sa iubim si sa fim iubiti, si cu siguranta cu totii ne dorim o poveste de dragoste demna de povestit nepotilor.. Ne dorim un “ Fat-Frumos” si sa traim pan’ la adanci batraneti. Totusi.. Nu traim un basm ! Asa ca.. Sa ne conformam cu ideea ca multe iubiri dispar in numai 5 minute..

Si poate ca.. Daca ai sti ce simt si ce gandesc ai rade. Poate ca daca ai stii emotiile care le am cand sunt in preajma ta nu le-ai da atentie. As face lumea sa se intoarca impotriva lor, ireal, nu? Nu chiar..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu