sâmbătă, 4 decembrie 2010

Fericire.

Sunt prea fericita ca sa fie adevarat.. si mi-e frica. Mi-e frica sa nu fiu din nou fentata de persoana care ajung sa o iubesc. Mi-e frica sa simt din nou acel ceva. Mi-e frica sa zambesc si sa stiu ca cineva ma asteapta acolo, undeva..

Stiu ca nu sunt prima ,dar nu pot azi sa te iubesc si maine sa te urasc,desi tu asta faci din mine..

Suna ciudat si extrem de copilaros, dar sincer? As fi pierduta fara tine.. m-am obisnuit cu calmul tau,cu toanele tale si cu felul tau de-a fi. Si poate ca d-asta si am inceput sa tin la tine. Nu am vrut sa simt si sa ma obisnuiesc atat de repede cu aceste lucruri.. dar am facut-o !

Sunt confuza,ma lasi mereu fara cuvinte si nu mai stiu ce sa spun..

Poate ca sunt doar o adolescenta cu capul in nori, care crede ca lumea e roz si ca ii apartine atunci cand o vrea. Poate ca m-am schimbat pe parcursul anilor. Poate ca de cand sunt cu tine nu mai sunt eu. Nu mai am aceleasi gesturi si nu mai am aceeasi gandire.

M-ai facut sa devin ceva ce nu vroiam, si-mi place !

Nu imi pasa ce spun ei, si nu-mi pasa ce cred. Stiu ce vreau si stiu ce pot.

8 comentarii:

Nimiiic. spunea...

Uuu.>:D<

Alexandra. spunea...

Daaa, uuu =)) pacat ca nu i-au venit boxerii :))))

Alee. spunea...

=)))) [daca o are maree.:-"]
Si el a gasit o scuza ca il strang la buciii,dar defapt o are prea mare.=)))

Alee. spunea...

Na hal de comentariu pe capu meu.=))))

Alexandra. spunea...

Du-te ma de aici =)))
Blogarite tampite ce suntem.:))
App. ti-am zis ? nu.. mi-am reactivat contul pe Netlog =)) Baa, si am ratat, ca mi-au dat aia cadou nu stiu ce saptamana gratis la nu stiu ce revista. =)))
:-s well. abia astept maine, nu prea am chef de scoala, stiai asta ?;;)

Alee. spunea...

Ai vreodata chef de scoalaaaa.?

Alexandra. spunea...

am maaa, cand nu facem ore :">

Alee. spunea...

Daa pai normal.:)))
[vinereaaa.:x]

Trimiteți un comentariu