joi, 9 decembrie 2010

Dear ..... .

Credeam ca eu sunt acea vinovata, si cu siguranta eu eram,dar de ce asa ?
De ce nu ai putut fi altfel? De cand te-am vazut am stiut din start ca oricat de mult te-as iubi imi vei transforma aceste sentimente in ura..
Cand iubesti pe cineva ca el tot ce poti spera e sa iti fie fidel, sa iti fie aproape si sa nu te fenteze cand vei avea nevoie. Dar hei, asa e el, nimeni nu il poate schimba, nici macar tu.
E ca si cum te lupti cu cineva ca sa simta ceva ce nu vrea. Pentru ca de putut poate.
Si stiu ! Iti este teama sa nu faca ceva gresit, iti este teama sa nu aiba un plan nenorocit de a te face sa te simti ca dracu. Sa te faca sa nu vrei sa te trezesti a doua dimineata.
E acel baiat care iti inspira teama,este acel baiat care are sentimente,dar nu sti ce sa crezi.
Iti este frica sa ai incredere in el,dar in acelasi timp toata baza o ai in el. Desi stai mereu cu gandul ca el va face ceva care sa dovedeasca faptul ca era ceva fals, el va continua sa se prefaca, facandu-te sa te simti bine.
Dar pentru ca esti fata, si ai sentimente, si ai pus suflet si nu stii ce sa mai faci.. Vei ramane cu el si iti vei regreta fiecare zi petrecuta in nesiguranta.
Desi atunci cand e langa tine te simti protejata,te simti iubita, si iti spune asta mereu.. Inca ai acea teama ca ceva se va rupe la un moment dat.
Si totusi continui sa simt ceva..

3 comentarii:

Alee. spunea...

Vai e atat de adevarata.:|
[pot sa zic ca mi se potriveste..:d]

Alexandra. spunea...

aaa, deci nu sunt singura care trece prin asta #:-s

Alee. spunea...

Claaar ca nu esti singura.!

Trimiteți un comentariu