luni, 27 decembrie 2010

Cred ca toate amintirile pe care le am cu tine si toate momentele petrecute impreuna m-au facut sa incerc sa ma indepartez de tine. Asta numai din cauza lor. Nu stiu.. dar incerc sa uit momentele de agonie care mi le dadeai mereu. Si acum imi pun intrebari.. Intrebari carora le stiu deja raspunsul,dar imi este frica sa mi le amintesc.
De fiecare data cand imi era dor de tine, alergai prin mintea mea zi de zi. de fiecare data cand aveam nevoie de tine,ma bantuiai si imi aduceai aminte de clipele acelea..
Si toate lucrurile pe care le-ai facut.. si toate cuvintele pe care le-ai spus, m-au facut sa imi fie teama de mine si de sentimentele mele.
M-ai facut sa devin ceva ce nu eram in totalitate.
Acum urasc, dar ai facut greseala sa ma inveti sa ma doara in p**a de toti, ma doare acolo si de tine.
Si ma rog, ce-i drept , nu fac parte din acele fete care stau si sufera doar pentru ca un fraier le-a frant inima, desi cam asta simt eu acum.
Si as scrie atat de multe, si am atat de multe idei, si ...
Nu mai pot, prea multe amintiri. Si nu.. nu vreau sa traiesc cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu