joi, 23 decembrie 2010

Ceva din dragoste.

Si cu totii imi spun : rezista ! fii puternica si nu-ti arata sentimentele.

Dar pana cand? Pana cand o sa ma mai ascund dupa ceva fals? Pana cand o sa mai afisez zambetul asta ironic plin de resentimente?

Ma simt bine, si in acelasi timp imi vine sa imi smulg parul. Imi vine sa spun : “ Pa” tuturor celor care ma cunosc si eventual sa plec, singura , pe o insula unde am tot ce mi-am dorit. Asta ca sa va arat ca imi pot atinge scopurile atunci cand vreau.

Pot sa devin ceva ce nu am mai fost. Pot sa ma bag pe sub pielea cuiva ca apoi sa ii para rau. Pot sa fac muuuuult rau cand vreau. Binele il fac mai rar, si atunci sunt luata de fraiera.

Cred ca intorc pagina cu toti, chit ca imi esti cel mai bun prieten, chit ca imi esti ruda sau doar un amic.

O sa ma doara fix in p**a !

Sa fim seriosi. Deci, priveste- ma !

Sunt plina de draci si imi vine sa iti rup capu`. Nu ma crezi in stare pt ca am o fata prea de copil cuminte .

Sunt in stare de multe. Voi credeti ce vreti. Sincer, ma doare din nou in p**a.

Sunt o drogata, sunt o betiva , sunt ce vreti voi sa fiu. Dar niciodata nu o sa fiti ceea ce sunt eu defapt.

V-am intrecut demult.

Fuck it all !

Si sa dea dracu` sa ma mai judeci dupa aparente.

Dragule, ia zi-mi .. Daca vin maine imbracata in costum de ingeras si cu o aura deasupra capului o sa crezi ca sunt un semn de la Dumnezeu? /: )

=)) AHAHAHAAHAHAAA. Craciun Fericit ! [sper sa aveti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu