vineri, 10 decembrie 2010

:)

Si ca de fiecare data, faci tu ce faci si strici tot. Mereu trebuie sa fi personajul negativ si mereu voi fi victima. M-am cam saturat de chestiile astea si m-am saturat de momentele de agonie. Acum as scrie un cantec,ultimul.
Dar nu o fac pentru ca tin la tine,si tin la noi. Dar mai mult as vrea sa tin la mine.. Imi incalc principiile numai pentru ca simt ceva, imi calc in picioare orgoliul doar pentru ca nu vreau sa pierd ceva ce ma chinui sa recuperez. Sau sa castig ?
Am nevoie de tine si de zambetul tau, si am nevoie de tine in mare parte.
Mereu ma faci sa nu te mai vreau, mereu ma faci sa nu mai lupt pentru acel ceva si mereu ma faci sa regret ziua in care te-am lasat sa intri in inima mea.
Si-mi place ! Dar totusi, as vrea putin mai multa consideratie din partea ta.
Nu stiu ce ai facut tu inaintea mea si nu stiu cum te-ai purtat cu ele, dar nu vreau sa cred ca din cauza uneia te razbuni acum pe mine..
Stii ? As putea face acelasi lucru. As putea sa te fac sa ma vrei si apoi sa te las balta. As putea sa iti descopar toate slabiciunile si apoi sa te injunghi pe la spate,asa cum faci tu acum cu mine.
As putea sa te fac sa nu mai vrei sa ma vezi niciodata..
Sau as putea sa te fac sa ma vrei si sa nu ma ai.
Dar totusi sunt inca pe unda acelor sentimente. Se aud ca un ecou la cat de goale sunt. Si la cat de gol e sufletul meu.

2 comentarii:

Alee. spunea...

E superbaaa postareaa.
[e vorba de L...r nu'i asa.?]

Alexandra. spunea...

Da. :)
:X:X:X:X:*:*

Trimiteți un comentariu