luni, 29 noiembrie 2010

Ultimul fum.

E ca si cum incerc sa imi fumez ultima tigara. E ca si cum trag ultimul fum si inconjur lumea ..
Este o alta zi, un alt rasarit si acelasi drum. Am invatat sa stau departe de tine atunci cand nu vrei sa imi fi alaturi. Desi am nevoie de tine si de protectia ta am invatat ca nu te pot face sa ma iubesti daca nu vrei sa faci asta.
Desi imi spui mereu " Te ador".. eu nici macar nu cred in asta, nu te cred pentru ca nu pot face asta. Nu pot arata tuturor ce simt si nici tie nu iti pot spune ca in momentul de fata ma gandesc la tine si la faptul ca tu nu crezi in noi.
Si stiu ca maine va fi alta zi, o alta eu si acelasi drum.
Nici maine nu vei sti cata nevoie am de tine. Nici maine nu iti vei da seama ca te iubesc mai mult decat ieri sau decat azi sau decat maine..
Nu este la fel. Dar incerc sa ma acomodez cu tine si cu felul tau de a fi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu