joi, 28 octombrie 2010

Stay.

Stiu ca nu imi face bine sa ma gandesc la asta. Sunt singura acum si imi e dor de tine. Si, si cred ca am nevoie de tine..
Si desi nu vreau asta si nu pot,te iubesc mai mult decat ieri si imi e greu in fiecare zi sa cred in aceeasi minciuna.
Singura salvare e : " Imi pare rau !"
Cand incercam sa traiesc fara tine,stateam cu lacrimile pe obraz,si ma gandeam si in acelasi timp visam la ceva ce stiu ca nu va fi niciodata.
Si,si nu am curaj sa spun ce stiu,ce simt,ce vreau.
Daca imi vei spune sa raman,fi sigur ca voi ramane. Voi ramane,dar cu timpul voi pleca.
Cand iti aud vocea stiu ca totul va fi bine. Si e noapte.. ma plimb pe o alee pustie. Singura mea companie este o frunza cazuta din copac pe obrazul meu inghetat de frig..
Si nu are sens,rost,loc ce am zis. Si e greu sa citesti ceva ce stii ca e adevarat.
Si e dureros sa ai palpitatii de inima stiind ca tu esti acel vinovat.
Tu ai ales, nu eu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu