sâmbătă, 30 octombrie 2010

Get this or die.

Din partea mea poti muri. Nu imi pasa !. Poti sa dispari asa de repede cum ai aparut.
Nu am nevoie de sentimentele tale false. Nu am nevoie de zambetul tau ironic. Si nu am nevoie de privirea ta goala.
M-ai facut sa urasc. Te urasc ! M-ai facut sa nu mai vreau pe nimeni langa mine. Dispari de aici ! M-ai facut sa vreau sa plec de langa tine. La revedere ! sau mai bine zis " Adio!" .
Oricum si orice ai face,mie nu imi va pasa. Stii de ce ? Pentru ca esti un idiot. Un idiot care crede ca se poate juca cu sentimentele unei fete care candva simtea iubire..
Acum e mai mult decat goala in interior..
E plina de ura,si nu te vrea. E plina de furie si vrea sa mori.
Nu imi pasa !
Pot fi ucisa,dar nu ma simt pregatita. Sunt gata sa merg pe strazile alea tampite uitandu-ma la tot din jurul meu ce mi se pare jalnic.
Si tu... Tu cu planul tau patetic. Credeai ca nu imi voi da seama? Ah.. cat ma subestimezi.
Taci dracu` din gura !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu