sâmbătă, 25 septembrie 2010

Eu,tu si restul lumii.


It’s a beautiful day.

Da. M-am trezit si m-am uitat in jurul meu. Am vazut ca tot ce fac este ceva ce nu am mai incercat vreodata..

Revin sentimente profunde,revin momente perfecte,si o am langa mine mereu.

Este totul atat de perfect si inocent. Cum soarele de toamna ne surade dintre nori,cum vantul incearca sa ne faca sa simtim puterea naturii,cum norii ne umbresc zambetele..

Incearca sa te uiti in interiorul unei inimi goale.. nu ai motiv sa pleci,nu ai motiv sa fugi si nici nu ai motiv sa simti ca nimic din lumea asta nu merita iubit. Deschide ochii si vei vedea totul clar .

Simte cum aerul rece te imbata cu ignoranta lui. Simte cum soarele incearca sa te mai incalzeasca atunci cand esti pustiita. Simte cum norii te acopera numai ca sa nu vezi lucrurile triste din viata ta.

Si toate astea s-au intamplat in numai cateva clipe,cateva clipe de fericire.

Incearca sa zbori si vei vedea cum lumea se intoarce pentru tine. Incearca sa vezi si vei simti.

Cand sunt cu tine simt ca ceva ne leaga. Am ras,am plans,am simtit,am vazut.

Sunt momentele mele ! si nu as lasa pe nimeni sa mi le fure,pe absolut nimeni.

Nici nu te cunosteam,nici nu stiam cine esti si ce vrei de la mine. Si acum te amuzi..

Ne amuzam. Suntem niste copii care vad lumea asa cum vor ei sa o vada. O vedem roz cand vrem si multicolora mereu.

Mirosim iarba proaspata care nu mai e. zambim cand o raza iese din nori.

Am inghetat toata si cant melodia noastra. Nu ma pot opri si nici nu as vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu